BILYARD

BILYARD
شرح بازی بیلیارد
نويسندگان
آخرين مطالب

مرد شماره 1 اسنوکر جهان پر سرعت ترین با دقت ترین بازیکن دنیا رونی اسالیوان در 9 سالگی رکورد پر امتیازترین بازی اسنوکر را در دنیا شکست.(ما 9 ساله بودیم نمیدونستیم دختریم یا پسر)سالیوان در سالهای 2003و2004و2007و2011و2012قهرمان حرفه ای جهان شد.در سالهای گذشته وی دچار افسردگی شدید شد.وبه شدت الکلی شده بود.ولی پس از درمان در سال 2003 به بازی های اسنوکر بازشت و همان سال هم قهرمان شد.او در مسابقاتش پس از ضربه زدن بسیار به خودش میبالد و افاده می اید و همین کار باعث منحصر به فرد شدن سالیوان میشود.او متولد 1975 است یعنی الان 38 سال دارد دارای یک فرزند میباشد.



نظرات شما عزیزان:

farzad
ساعت10:51---4 ارديبهشت 1392
عالی بود داداش به منم سری بزن:x

کیانا
ساعت0:51---30 فروردين 1392
از بیلیارد متنفرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 فروردين 1392 ] [ 21:47 ] [ farshid ]
درباره وبلاگ

سلام من فرشید هستم 19 سالمه و بچه ی آذربایجان غربی هستم من بیلیارد باز خوبی هستم و هدفم از راه انداختن این وبلاگ اینه که اطلاعاتمو اینجا با بقیه تقسیم کنم...اگه دوس دارید به من کمک کنید حتما ثبتنام کنید...و هردفعه که لطف میکنید و میاید اینجا نظر یادتون نره...ممنون
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 16603
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



#C1C1C1;" > Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت